Pytania i odpowiedzi

  • Czy Państwo zajmują się reklamacjami od klientów?

    Tak, oczywiście.

  • Jeśli podczas przyjmowania towarów wykryją państwo uszkodzone produkty, co się dzieje dalej?

    Sporządzimy akt, dołączymy zdjęcia, w programie zaznaczymy przyjęcie na osobnym magazynie „Uszkodzone”. Od razu poinformujemy Państwa o tym fakcie, prześlemy wszystkie dokumenty. Informacje będą dostępne w profilu osobistym. Dalej będziemy czekać na wskazówki, co należy zrobić z tym towarem – wysłać do państwa z powrotem lub do dostawcy, a może poddać utylizacji?

  • Do czego służy oznakowanie „Uczciwy znak” („Chestnyj znak”)?

    To oznakowanie działa na terytorium Rosji. Zostało wprowadzone w celu uniknięcia handlu produkcją niskiej jakości oraz jest obowiązkowe dla wielu towarów.

    Teraz są to towary przemysłu lekkiego, futra, buty, perfumy i wody toaletowe, opony, aparaty fotograficzne, tytoń, leki oraz wyroby z mleka. Od 2024 roku oznakowanie „Uczciwy znak” będzie obowiązkowe dla wszystkich kategorii towarów.

    Każdy towar jest wprowadzany do ujednoliconego rejestru, gdzie jest przechowywana informacja o produkcie oraz producencie. Na opakowaniu lub etykiecie towaru znajdzie się dwuwymiarowy kod DataMatrix, po zeskanowaniu którego można sprawdzić, czy towar znajduje się w systemie.

    Sprzedaż, transport oraz produkcja nieoznakowanych towarów grozi mandatem oraz konfiskatą.

  • Czy Państwo pracują z towarem delikatnym? Posiadamy lampy sufitowe oraz ścienne.

    Tak. Posiadamy umiejętność pracy z różnymi towarami. Mogą Państwo być spokojni: jeśli to my zniszczymy towar, zwrócimy jego wartość.

  • Jak wygląda kompletowanie zamówień?

    Kompletowanie odbywa się przy pomocy PDT (portable data terminal) pojedynczo. Zapewnia to możliwość pobierania towarów z półek magazynu maksymalnie szybko oraz dokładnie.

  • Czy mogą Państwo zapakować towar do naszych opakowań?

    Tak, oczywiście.

  • Gdzie znajduje się magazyn?

    W Błoniu, niedaleko od Warszawy.

  • Do jakich marketplace mogą Państwo wysłać towar?

    Amazon, Allegro, Etsy i inne.

  • Czy Państwo współpracują z osobami fizycznymi?

    Niestety nie, współpracujemy tylko z osobami prawnymi oraz przedsiębiorcami.

  • W jakim wypadku Państwa usługi są bardzo opłacalne?

    Wtedy kiedy Państwo chcą zmniejszyć swoje wydatki na przechowywanie, przygotowanie i dostawę towarów oraz więcej nie zajmować się tymi procesami.

    Oraz wtedy kiedy:

    • Posiadają Państwo sklep detaliczny bez strony internetowej, ale chcą Państwo sprzedawać swój towar większej ilości klientów.
    • Wynajmowanie magazynu jest drogie, nie jest on zapełniony do końca, a trzeba płacić za pustą powierzchnię. U nas opłata jest pobierana tylko za tę powierzchnię, którą zajmują towary.
    • Państwa pracownicy nie nadążają z terminowym opracowaniem dużej ilości zamówień. Podczas współpracy z nami ten problem zniknie. Posiadamy uregulowany schemat szybkiej pracy z dowolną ilością zamówień.
    • Chcą Państwo przyspieszyć dostawę towarów bez dodatkowych nakładów finansowych. Zrobimy to w 1-2 dni.
  • Jeśli po akceptacji znajdziesz wadę, co dalej stanie się z tym produktem?

    Sporządzimy akt, załączymy zdjęcia, a w programie magazynowym uwzględnimy przybycie osobnego magazynu „Małżeństwo”. Natychmiast Cię o tym poinformujemy, prześlemy wszystkie dokumenty. Informacje będą również dostępne na Twoim koncie osobistym. Następnie poczekamy na instrukcje od Ciebie, jak postępować z małżeństwem - odeślij je do Ciebie lub dostawcy, pozbądź się.

  • Czy mogę skorzystać tylko z usługi dostawy towaru bez magazynowania?

    Nie. Lepiej skontaktować się z wyspecjalizowaną firmą transportową. Jesteśmy firmą zajmującą się realizacją pełnego cyklu i świadczymy kompleksowe usługi w zakresie przetwarzania towarów.

  • Czy możesz zapakować towar w nasz pakiet?

    Tak, oczywiście.

2022