Pytania i odpowiedzi
Witamy na stronie "Pytania i odpowiedzi"! Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących naszych usług logistycznych. Przejrzyj poniższe pytania i odpowiedzi, aby uzyskać więcej informacji na temat naszej działalności. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami, a nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytanie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Czy Państwo zajmują się reklamacjami od klientów?
Tak, oczywiście.
-
Jeśli podczas przyjmowania towarów wykryją państwo uszkodzone produkty, co się dzieje dalej?
Sporządzimy akt, dołączymy zdjęcia, w programie zaznaczymy przyjęcie na osobnym magazynie „Uszkodzone”. Od razu poinformujemy Państwa o tym fakcie, prześlemy wszystkie dokumenty. Informacje będą dostępne w profilu osobistym. Dalej będziemy czekać na wskazówki, co należy zrobić z tym towarem – wysłać do państwa z powrotem lub do dostawcy, a może poddać utylizacji?
-
Do czego służy oznakowanie „Uczciwy znak” („Chestnyj znak”)?
To oznakowanie działa na terytorium Rosji. Zostało wprowadzone w celu uniknięcia handlu produkcją niskiej jakości oraz jest obowiązkowe dla wielu towarów.
Teraz są to towary przemysłu lekkiego, futra, buty, perfumy i wody toaletowe, opony, aparaty fotograficzne, tytoń, leki oraz wyroby z mleka. Od 2024 roku oznakowanie „Uczciwy znak” będzie obowiązkowe dla wszystkich kategorii towarów.
Każdy towar jest wprowadzany do ujednoliconego rejestru, gdzie jest przechowywana informacja o produkcie oraz producencie. Na opakowaniu lub etykiecie towaru znajdzie się dwuwymiarowy kod DataMatrix, po zeskanowaniu którego można sprawdzić, czy towar znajduje się w systemie.
Sprzedaż, transport oraz produkcja nieoznakowanych towarów grozi mandatem oraz konfiskatą.
-
Czy Państwo pracują z towarem delikatnym? Posiadamy lampy sufitowe oraz ścienne.
Tak. Posiadamy umiejętność pracy z różnymi towarami. Mogą Państwo być spokojni: jeśli to my zniszczymy towar, zwrócimy jego wartość.
-
Jak wygląda kompletowanie zamówień?
Kompletowanie odbywa się przy pomocy PDT (portable data terminal) pojedynczo. Zapewnia to możliwość pobierania towarów z półek magazynu maksymalnie szybko oraz dokładnie.
-
Czy mogą Państwo zapakować towar do naszych opakowań?
Tak, oczywiście.
-
Gdzie znajduje się magazyn?
W Bronisze, Space Logistics Sp.z.o.o., ul. Piastowska 38, 05-850, dok numer 18.
-
Do jakich marketplace mogą Państwo wysłać towar?
Amazon, Allegro, Etsy i inne.
-
Czy Państwo współpracują z osobami fizycznymi?
Niestety nie, współpracujemy tylko z osobami prawnymi oraz przedsiębiorcami.
-
W jakim wypadku Państwa usługi są bardzo opłacalne?
Wtedy kiedy Państwo chcą zmniejszyć swoje wydatki na przechowywanie, przygotowanie i dostawę towarów oraz więcej nie zajmować się tymi procesami.
Oraz wtedy kiedy:
- Posiadają Państwo sklep detaliczny bez strony internetowej, ale chcą Państwo sprzedawać swój towar większej ilości klientów.
- Wynajmowanie magazynu jest drogie, nie jest on zapełniony do końca, a trzeba płacić za pustą powierzchnię. U nas opłata jest pobierana tylko za tę powierzchnię, którą zajmują towary.
- Państwa pracownicy nie nadążają z terminowym opracowaniem dużej ilości zamówień. Podczas współpracy z nami ten problem zniknie. Posiadamy uregulowany schemat szybkiej pracy z dowolną ilością zamówień.
- Chcą Państwo przyspieszyć dostawę towarów bez dodatkowych nakładów finansowych. Zrobimy to w 1-2 dni.
-
Jeśli po akceptacji znajdziesz wadę, co dalej stanie się z tym produktem?
Sporządzimy akt, załączymy zdjęcia, a w programie magazynowym uwzględnimy przybycie osobnego magazynu „Małżeństwo”. Natychmiast Cię o tym poinformujemy, prześlemy wszystkie dokumenty. Informacje będą również dostępne na Twoim koncie osobistym. Następnie poczekamy na instrukcje od Ciebie, jak postępować z małżeństwem - odeślij je do Ciebie lub dostawcy, pozbądź się.
-
Czy mogę skorzystać tylko z usługi dostawy towaru bez magazynowania?
Nie. Lepiej skontaktować się z wyspecjalizowaną firmą transportową. Jesteśmy firmą zajmującą się realizacją pełnego cyklu i świadczymy kompleksowe usługi w zakresie przetwarzania towarów.
-
Czy możesz zapakować towar w nasz pakiet?
Tak, oczywiście.