Obsługa zamówień

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zorganizować szybką realizację zamówień? Obsługa zamówień oferowana przez eNemer to właściwie rozwiązanie dla każdej firmy, która chce zapewnić swoim klientom usługi na najwyższym poziomie. A także dąży do optymalizacji swoich działań w sposób ułatwiający zarządzanie biznesem.

Jakie są korzyści z obsługi zamówień?

Wybierając organizację magazynu sklepu internetowego z eNemer zyskujesz więcej możliwości. Rozumiemy potrzeby rynku e-Commerce i wiemy, że każdy z biznesów online wymaga innego podejścia oraz posiada inne oczekiwania.

Obsługa zamówień w sklepie internetowym, jaką oferujemy, to zestaw modeli wypracowanych doświadczeniem i praktyką. Współpracując z nami, zyskujesz szereg korzystnych rozwiązań dla swojego przedsiębiorstwa, w tym:

  • Lepszą organizacja firmy. Obsługa klienta sklepu internetowego powinna być bezproblemowa. Trudno o takową, gdy nie zadbamy o właściwą kontrolę nad magazynem swojego biznesu. Usługi, które oferujemy w zakresie logistyki w obrębie zamówień, sprawiają, że ich realizacja stanie się łatwiejsza i szybsza. Odpowiadamy za cały proces, jakim jest magazynowanie i dostarczenie produktu do Twoich Klientów, a także drobnostki, takie jak zakup potrzebnych opakowań i folii czy przejrzyste zarządzanie produktami z oferty. Nie będziesz musiał się już martwić przyjmowaniem każdego zamówienia — zrobimy to za Ciebie.
  • Bezpieczeństwo. Prowadzenie biznesu online wiąże się z dużą odpowiedzialnością. To przedsięwzięcie, w którym trzeba pamiętać o komunikacji zarówno w obrębie firmy, jak i z dostawcami oraz klientami. Każdy szczegół może okazać się istotny, więc tak ważne jest zadbanie o bezpieczeństwo swojej oferty. My ją zapewniamy poprzez obsługę na poziomie spełniającym najwyższe możliwe kryteria, przechowywanie przedmiotów w zgodzie z obecnymi standardami, a także stałą i kompleksową komunikację z Tobą i Twoją firmą.
  • Wysoką jakość obsługi. Uzyskana latami nabywanego doświadczenia oraz profesjonalnego podejścia pracowników eNemer. Stawiamy na najlepszych, dlatego możemy świadczyć usługi na zaawansowanym i kompleksowym poziomie. To wszystko przekłada się na sprawną organizację wewnątrz firmy, dlatego będziesz mógł zainwestować swój cenny czas i energię w inne działania.

Niezależnie od tego, czego szukasz i potrzebujesz dla swojego przedsiębiorstwa, nasza oferta usług magazynowych pomoże Ci w sprawniejszym i efektywniejszym zarządzaniu firmą. Nasz zespół ma duże doświadczenie w branży transakcji towarowych, co przekłada się na wysoką jakość usług, a także bezpieczeństwo Twojej oferty.

Obsługa zamówień za pomocą eNemer — najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy

Obsługa zamówień to jedna ze specjalności firmy eNemer. Dbamy o to, aby sprzedawcy korzystający z naszych usług mogli obniżyć koszty utrzymania magazynu, m.in. poprzez automatyzację dostaw do klientów czy przechowywanie towarów przy minimalnych kosztach.

Umowa z naszą firmą daje dostęp do rozwiązań, dzięki którym będziesz mógł efektywnie zarządzać realizacją zamówień w sklepie internetowym:

  • Posiadamy własny magazyn w Bronisze pod Warszawą, którego dogodna lokalizacja umożliwia szybką dostawę zamówień w dowolne miejsce w Polsce i do krajów Unii Europejskiej.
  • Przestrzegamy wszelkich środków ostrożności: na etapie przyjęcia sprawdzamy dokumenty transportowe, a także liczymy ilość towaru i oceniamy jego stan oraz wygląd opakowania.
  • Rejestrujemy otrzymane produkty w naszym systemie i bezpiecznie przechowujemy je w nowoczesnych, specjalnych pomieszczeniach wyposażonych w całodobowy system monitoringu.
  • Zajmujemy się przetwarzaniem, kompletowaniem i pakowaniem zamówień przy użyciu różnych rodzajów opakowań i uwzględniając życzenia naszego klienta — jeśli chcesz dodać do zamówienia kartę gwarancyjną lub ulotkę reklamową, przestrzegamy specyfikacji podanej w umowie.

W eNemer rozumiemy zasady rynku e-Commerce, więc ofertę dopasujemy do potrzeb naszych klientów, prowadząc współpracę na kompleksowym i wysoce komunikatywnym poziomie. To wszystko pomoże Ci w efektywnym zarządzaniu firmą, dzięki czemu zaoszczędzisz cenny czas i środki, a także będziesz mógł się skoncentrować na budowie wizerunku marki oraz zwiększaniu sprzedaży.

Czy masz jakieś pytania? Zostaw prośbę, a my skontaktujemy się z Tobą
Korzyści ze współpracy z nami
img

Przechowywanie towarów ponadgabarytowych

img

Elastyczne warunki współpracy

img

Integracja i zarządzanie zamówieniami

img

Wysyłka zamówień w dniu kompletacji

img

Niskie koszty dostawy

img

Gwarancja bezpieczeństwa towarów

img

Całodobowy wideo monitoring

img

Wysyłka zamówień do różnych krajów

2022